.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
5 آذر امسال صورت می‌گیرد
اجتماع بزرگ بسیجیان در رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان در پنجم آذر امسال همزمان با هفته بسیج در شهر رشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مجید دوهندو صبح امروز در جلسه ستاد هفته بسیج در محل فرمانداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته مقدس بسیج اظهار کرد: روحیه بسیجی در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور دارد.

وی به روحیه عاشورایی بسیجیان اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند روحیه عاشورایی را از جامعه بگیرد و باید تلاش کنیم روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی حفظ شود.

دوهندو با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... با دشمن مقابله می‌کند، تصریح کرد: روحیه بسیجی ستون فقرات آمریکا را شکسته است و این امر به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اجتماع بزرگ فرماندهان بسیج خدمت رهبر معظم انقلاب خبر داد و بیان کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان اقتدار و ولایت‌پذیری را به رخ جهانیان می‌کشاند.

وی خواستار فضاسازی تمام سازمان‌ها و نهادها در هفته بسیج شد و اضافه کرد: بسیج متعلق به تمام افراد جامعه است و مسئولان باید گرامیداشت هفته بسیج را وظیفه خود بدانند.

دوهندو با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت در صبح روز پنجم آذر امسال در شهر رشت، اظهار کرد: اقتدار بسیج شهرستان رشت در اجتماع بزرگ مذکور نشان داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت یادآور شد: گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی (ع)، عاشورا، الزهرا (س)، کوثر و بسیجیان کارگری، قشری، اصناف، بازاری، دانش‌آموزی و ... در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه نواحی مختلف سپاه رشت برنامه‌های جداگانه‌ای برای هفته بسیج تدارک دیدند، خاطرنشان کرد: سپاه مقداد و سلمان برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

دوهندو به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج از پنجشنبه هفته جاری با عنوان بسیج، ایثار و شهادت آغاز می‌شود و عطرافشانی مزار شهدا، محفل انس با قرآن، یادواره شهدا و ... در این روز انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به روزشمار هفته بسیج، تصریح کرد: جمعه اول آذر امسال برنامه‌های بسیج رشت با عنوان بسیج، ولایت و انتظار انجام می‌شود.

وی برنامه‌های روز شنبه دوم آذر را با عنوان بسیج، خلاقیت و پیشرفت اعلام کرد و یادآور شد: برنامه‌های هفته بسیج در یکشنبه سوم آذر با عنوان بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

دوهندو با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی بسیاری در شش ماه نخست امسال توسط بسیج شهرستان رشت انجام شده است، خاطرنشان کرد: ساخت خانه برای محرومان از فعالیت‌های بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برنامه‌های چهارم آذر را بسیج، خانواده و سبک زندگی دانست و بیان کرد: آسیب‌های بسیاری در سبک زندگی به جامعه وارد شده است و باید سبک زندگی اسلامی و انقلابی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی برنامه‌های پنجم آذر را با محوریت بسیج، استکبارستیزی و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: برنامه‌های هفته بسیج در ششم آذر امسال با عنوان امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

دوهندو با تاکید بر برجسته‌سازی فعالیت‌های بسیج در جامعه، اظهار کرد: انتظار داریم مدیران همکاری لازم را داشته باشند و فضاسازی مناسب انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برنامه‌های هفته بسیج را منطبق با ایام ماه محرم و عاشورا اعلام کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: تعداد 2 هزار و 200 شهید متعلق به شهرستان رشت است و از اینکه نتوانستیم یادواره شهدای این شهرستان را برگزار کنیم، شرمنده‌ایم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.